Garancia / Elállás

Garancia leírás forgalmazóknak

A Belmil márka kizárólagos forgalmazója kiemelt figyelmet fordít termékei minőségére, hogy sokáig tartósak, szépek legyenek, hiszen a mindennapok szerves részét jelentik gyermekek számára. Nem véletlen a Belmil – iskolatáskákra vállalt 2 év garancia, hiszen alig akad évente 1-2 táska, amely bármilyen hiba miatt cserére szorul. A garanciális időtartam az alábbi táblázatban részletesen megtalálható.

Garancia időtartama:

Típus Modell megnevezés Garancia időtartama Kivétel
403-13 Classy 2 év
405-41 Compact 2 év
404-20 Customize-Me 2 év
405-42 Cool Bag 2 év
404-5 Sporty 2 év
338-45 Easy Go 1 év
403-25 Leisure 1 év Cipzár – fél év
338-35 Speedy 1 év Cipzár – fél év
338-49 The Spacious 1 év Cipzár – fél év


MINDENFÉLE FELELŐSSÉGET KIZÁRÓLAG AZ ELADÁSKOR MÁR HIBÁS TERMÉKRE VÁLLALUNK CSAK, AZAZ A TERMÉKNEK ELADÁSKORI REJTETT HIBÁJÁÉRT VÁLLALJUK A GARANCIÁT.

Garancia jogok érvényesíthetők, amennyiben:

  • Vásárlást igazoló számla megléte
  • A terméket rendeltetésszerűen használták
  • Garanciát csak gyártási hiba esetén áll módunkban vállalni, pl. varrásszakadás
  • A Printker Office Land Zrt által kiállított számla megléte
  • Kitöltött reklamációs lap

Garancia jogok nem érvényesíthetők, amennyiben:

  • Nincs meg a számla
  • Az igény bejelentése a megadott garancia időtartamán túl történik
  • A terméket láthatóan nem rendeltetésszerűen használták vagy erőszakos külső behatás érte (pl. betonon húzták, éles tárggyal szakították fel, hő hatására rongálódott meg, kémiai behatás érte, egyéb mechanikai sérülés érte)
  • A gumi- és műanyag alkatrészekre a táskákon (pl., szabályozók, gumifül, stb. ) nem vállalunk garanciát
  • A Belmil hátitáskák cipzáraira rendeltetésszerű használat mellett fél év garanciát vállalunk
  • A reklamáció bejelentését megelőzően házilagos javításon esett át
  • Erőszakos külső behatás
  • Amennyiben a hiba észlelését követően tovább használják a terméket
  • A termék hibája már a vásárláskor is látható volt, ezt azonban nem jelezték a forgalmazó irányába, vagy a hiba meglétét írásban vagy szóban közölték a vásárlás során

Reklamáció menete kizárólagos forgalmazó felé:

  1. Reklamációs adatlap kitöltésével érvényes a reklamáció:
    • Rövid leírás a meghibásodásról
    • A reklamáció dátuma
    • Meghibásodást igazoló képek
    • A vásárlást igazoló számla száma
  2. A reklamáció elküldése a kizárólagos forgalmazó irányába a vevoszolgalat@printker.hu címre.
  3. Reklamáció kezelése

A minél gyorsabb és hatékonyabb reklamációhoz kérjük használja az alábbi linken megtalálható folyamatábrát és adatlapot.
https://nagyker.printker.hu/vasarlasi-feltetelek-3/reklamacios-es-visszaruzasi-adatlap-57

Upload files